Sunday, June 3, 2007

Peter po prebudení


BUCH! V momente som bol hore. Hľadal som debila, ktorý dokáže spôsobiť taký neskutočný hluk. Nič a nikoho nevidím. Pozriem dole, čo to vlastne poadlo na zem...V tom som sa musel usmiat. Na zemi sedela baba, ktorá sa ešte pred chvíľou so mnou delila o moju posteľ.

Tvár už mala poriadne červenú. Chabým úsmevom sa snažila zakryť svoj nepríjemný a neistý pocit, ktorý ju určite zvieral. Zadíval som sa... Nie, skôr som na ňu poriadne čumel. Nemohol som sa odtiahnuť od jej tela. Najmä časť poniže krku mi extrémne priťahovala pohľad.

Chvela sa. Na rukách už mala zimomriavky. Zdurili sa jej bradavky. Mať tak teraz jednu z nich v ústach.

Kým som sa ja kochal jej nahotou, ona sa chaoticky prehrabávala vo veciach na zemi. Idem jej pomôcť. Až keď ku mne opäť nasmerovala svoj pohľad zistil som, ako je nebezpečne blízko. Vydýchla a vzduch, ktorý ešte pred chvíľou prebýval v jej tele koloval okolo mňa. Aj ja som v noci prebýval v jej tele. Asi. Prečo si nespomínam, aké to bolo?

Mali sme sex? Bola to len obyčajná súlož, alebo sme to obaja chceli natoľko, že sa z toho stalo niečo viac? Robili sme to v sprche? Hm... Vedel by som si to tam s ňou predstaviť. Kvapky teplej vody putujú po jej rozpálenom tele. Dotýkajú sa jej vlasov...Tváre... Hladia viečka... Zastavia sa až na perách... Tak ako ja... Rukami objímam jej ramená, kým moje pery hltajú tie jej.

V tele mi vybuchujú malé granáty túžby... Kričia, búchajú, chcú sa jej zmocniť. Ona sa nebráni. Opätuje všetko. Z každého jej pohybu viem, že túži po mne rovnako ako ja po nej...Skúšam, či je všetko v poriadku. Moje prsty sa v nej pohybujú ako malý priekumníci. Vzdychá potichu, akoby sa bála, že nás niekto bude počuť. Cítim sa ako v puberte, keď som sa obával, či nás nenachytajú rodičia.

Je taká mladá. Čo tu vôbec robí so mnou? Hladí ma po vlasoch a ja pridávam. Prsty sa v nej pohybujú stále rýchlejšie. Kvapky vody jej zastávajú na bradavkách. Jedno beriem do úst a hrám sa s ňou. Zrazu schytí moju ruku a vyťahuje ju zo seby. Čo to robí? Ublížlil som jej? Berie ho do ruky a dáva si ho dnu. Chvíľu mi trvalo, kým som sa z toho spamätal. Nedá mi neusmiať sa. Opiera sa o stenu a nohami objíma moje boky.

Vynášam ju zo sprchy. Položím ju na stolík. Tu s ňou môžem robiť, čo len chcem. Telo sa jej prehýba vo vzrušení. Hmm... pačí sa jej to. A mne tiež. Dovediem ju k vrecholu.

Kto vie či mal niekto z nás vrchol? Už som naspäť v miestnosti, kde jej pomáham nájsť oblečenie. Najradšej by som bol, keby žiadne nenašla.

„Ahoj,“ musel som niečo povedať. Teraz snáď nepadne jej pohľad na môjho stojaceho vojaka v poli.

„Ahoj.“ To bolo všetko, čo povedala.

No comments: